پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۶ بعد از ظهر به وقت تهران

ایران و بوسنی : یکی از مهمترین و سخت ترین دیدارهای جام جهانی!

مجله انلاین دوستان : در شرایطی که فوتبال ملی کشورمان چندین ماه پس از صعود به جام جهانی برزیل و حتی مشخص شدن همگروهی‌ها، همچنان درگیر قضیه انتخاب حریف آزمایشی، حمایت مالی، … و موضوعاتی از این دست است، کشورهای آسیایی که حتی برای مسابقات برزیل انتخاب نشده‌‌ و در بازی‌ها حضور ندارند، توجه دقیقی به تمام اتفاقات قابل پیش‌بینی حین مسابقات دارند.

ایران و بوسنی : یکی از مهمترین و سخت ترین دیدارهای جام جهانی!
ایران و بوسنی : یکی از مهمترین و سخت ترین دیدارهای جام جهانی!

در تحلیلی که در یک سایت شهر پکن منتشرشده از وضعیت گرمای وحشتناک هوا به هنگام برگزاری مسابقات جام جهانی در تابستان آینده در کشور برزیل صحبت به میان آمده است.

این رسانه مجازی عنوان کرده ۷ دیدار از مرحله گروهی مسابقات در بد و سخت‌ترین شرایط زمانی و آب و هوایی در این تورنمنت برگزار می شود که در وهله نخست گرما، چالش تیم‌های درگیر این مسابقه است.

این سایت از جدال ایران مقابل بوسنی هرزگوین از گروه F در شهر سالوادور (۴ تیر ۹۳) به عنوان یکی از این ۷ دیدار سخت یاد کرده و معتقد است مقابله با گرما، در اصل چالش اصلی کارلوس کی‌روش است.

طبق این گزارش دیدار مکزیک – کامرون،‌ ایتالیا – اروگوئه، آلمان – پرتغال، ایتالیا – کاستاریکا ، یونان – ساحل عاج و آمریکا – آلمان ، چنین مشخصه‌ای دارند./فارس

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *